• DETYRAT DHE KOMPETENCAT E KOORDINATORIT

    Kompetencat

    • i mundëson çdo kërkuesi të drejtën për t’u njohur me informacionin publik, sipas këtij ligji, duke u konsultuar me dokumentin origjinal ose duke marrë një kopje të tij;
    • krijon, mban, publikon dhe përditëson regjistrin e kërkesave dhe përgjigjeve brenda afatit të parashikuar në pikën 1, të nenit 8, të këtij ligji;
    • bashkërendon punën për plotësimin e kërkesave për informacione brenda afateve dhe sipas mënyrës së parashikuar në këtë ligj;
    • çregjistron kërkesat për informacion dhe cakton një numër rendor për secilën prej tyre;
    • dërgon kërkesën për informim te një autoritet tjetër publik, brenda afateve të parashikuara në këtë ligj, kur rezulton se autoriteti publik ku është depozituar kërkesa nuk e zotëron informacionin e kërkuar;
    • verifikon rastet për dhënien falas të informacionit qytetarëve, sipas parashikimit të pikës 5, të nenit 13, të këtij ligji;
    • kryen njoftimet paraprake, sipas neneve 14 dhe 15, të këtij ligji, si dhe komunikon me kërkuesin, sipas nevojës për trajtimin e kërkesës për informacion publik.
  • KËRKESË PËR INFORMIM DHE ANKESA

    Standardet dhe proçedurat që duhen ndjekur për të bërë kërkesë për informim dhe ankesë.

    Kemi disa menyra per te paraqitur kërkesën për informim.

    • Nëpërmjet faqes Zyrtare duke klikuar ne linkun perkates : http://bashkiamirdite.gov.al/kerkesa/
    • Kërkesë për informacion
    • Modeli i të Drejtës së Ankesës për mos dhënje Informacioni
    • Duke paraqitur kërkesë për informacion nëpërmjet emailit: kontakt@bashkiamirdite.gov.al
  • REGJISTRI I KËRKESAVE DHE PËRGJIGJEVE

  • INFORMACIONI I DHËNË MË PARË

    • Autoriteti publik bën të mundur që informacioni, i cili i është dhënë të paktën një herë një kërkuesi, të bëhet i disponueshëm në mënyrën më praktike të mundshme për të gjithë personat e tjerë që mund ta kërkojnë në të ardhmen.
    • Kërkesat për informim për informacione të regjistruara në Regjistrin e Kërkesave dhe Përgjigjeve plotësohen jo më vonë se 3 ditë pune nga momenti i paraqitjes së kërkesës.
  • TRAJTIMI I KËRKESAVE PËR INFORMACION

    Procedura e regjistrimit të kërkesave në Regjistrin e Kërkesave dhe Përgjigjeve

    Bazohet ne Neni 11 të ligjit 119/2014

    Afatet e trajtimit të kërkesës nga ana e administratës së Bashkisë, Bazohet po në Neni 12 dhe 14 të ligjit 119/2014.

  • KUFIZIMI I SË DREJTËS SË INFORMIMIT

    Përfshin bërjen publike të: Rasteve të kufizimit të së drejtës për informim

    1. Model kerkese dhe ankese
    • të drejtën për një jetë private;
    • sekretin tregtar;
    • të drejtën e autorit;
  • TARIFA PËR DHËNIEN E INFORMACIONIT

    Përfshin bërjen publike të:

    • Gjithë informacioneve dhe dokumenteve të kërkuara më shpesh nga publiku me kërkesë për informim.
    • Informacionet janë të ndryshme nga ana e Qytetarëve, ku gji’thë secili në kërkesën e tij kërkon informacinoin që i nevoitet atij si Qytetarë.
  • INFORMACIONET QË KËRKOHEN

Emer Mbiemer: ALSIDA KELI
E-mail: alsidakeli@gmail.com
Cel: +355696111750
Orari i punës: E Hene – E Premte Ora 08:00 – 16:00